Seminarios con Christine Cunningham e Greg Kelly

Seminarios con Christine Cunningham, Participación das nenas en proxectos de tecnoloxía e Greg Kelly, Metodoloxía de investigación con enfoque sociocultural 12 e 13 de setembro do 2019 Seminario coa profesora Christine Cunningham (12 de setembro, horario de tarde) sobre a participación das nenas en proxectos de tecnoloxía. Ch. Cunningham é vicepresidenta no Museo de Ciencias de Boston … Ler máis

Curso de Verán: Xornadas internacionais sobre museos e educación. Experiencias para difusión do patrimonio e o cumprimento de dereitos culturais

O grupo RODA organiza, xunto co grupo DICSO da Universidade de Murcia e a Rede Museística de Lugo, o seguinte curso de verán: Xornadas internacionais sobre museos e educación. Experiencias para difusión do patrimonio e o cumprimento de dereitos culturais. Os obxectivos do curso son: impulsar a creación de narrativas alternativas sobre temáticas sociais a partir do patrimonio … Ler máis

Publicación dun artigo en The Conversation

O artigo ‘Diferencias entre microbiota y microbioma: el enfoque ‘Un solo microbioma’ en el aula de Irene González, Blanca Puig e Paloma Blanco, da área de Didáctica de Ciencias Experimentais, e en colaboración con Ignacio López-Goñi, foi publicado en The Conversation.

Publicación dun artigo en The Conversation

O artigo ‘Diferencias entre microbiota y microbioma: el enfoque ‘Un solo microbioma’ en el aula de Paloma Blanco, Blanca Puig e Irene González, da área de Didáctica de Ciencias Experimentais, foi publicado en The Conversation.

Publicación dun artigo en Science

Acábase de publicar o artigo ‘O sociopolítico no ensino da xenética humana’ na revista Science. Nel reclaman que a ciencia inclúa abertamente os factores sociopolíticos nas actividades de educación xenética. Marilar Aleixandre, da área de Didáctica de Ciencias Experimentais, é unha das 11 autoras deste traballo.