Didáctica das Ciencias Experimentais
Recursos docentes
Actividades para traballar o uso de probas e a argumentación en ciencias
Estes materiais pretenden fornecer recursos para os profesores e profesoras de ciencias ensecundaria interesados en levar a cabo un ensino no que o alumnado teña un papel activo, enconverter as clases de ciencias en comunidades de aprendizaxe
Actividades para desenvolver o coñecemento epistémico implicado nas prácticas científicas na educación secundaria
Design Based Pedagogy Book
O capítulo 4 deste libro presenta algunhas claves para deseñar tarefas STEM nas que se integre o pensamento crítico. O profesorado interesado en promover o pensamento crítico nas súas aulas mediante actividades STEM, pode acceder neste capítulo a deseños STEM dirixidos ao desenvolvemento de prototipos/artefactos por parte do alumnado.
Material didáctico para a abordaxe de controversias de saúde
Móstrase unha proposta didáctica sobre as vacinas da COVID-19 e a controversia que xeran, que inclúe materiais didácticos deseñados para a abordaxe de controversias de saúde na aula de secundaria. Estes recursos foron creados para facilitar o ensino de Bioloxía e Xeoloxía en secundaria de acordo ao novo modelo de currículo.
Material didáctico para a abordaxe do medio mariño
Móstrase unha proposta didáctica sobre a vida mariña , que inclúe seis actividades para coñecer e protexer o mar . Estes recursos foron creados para traballar a abordaxe de problemas sistémicos relativos ao medio mariño no ensino secundario.
Bioloxía e Geoloxía na LOMLOE
Móstrase unha análise e reflexión achega do novo modelo de currículo de Bioloxía e Xeoloxía de Secundaria.
Ensino de Bioloxía e Xeoloxía nos currículos das Comunidades Autónomas
Este documento trata de responder á pregunta ¿Cómo se presenta la enseñanza de Biología y Geología en los currículos de las Comunidades Autónomas?. Discútense algunhas ideas acerca de como se articulan os elementos básicos dos currículos autonómicos e en que medida posibilitan un enfoque de ensino da materia de Bioloxía e Xeoloxía que capacite ao alumnado no desenvolvemento de pensamento científico para o exercicio dunha cidadanía crítica e activa en resposta aos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS) 2030.
Tabú de vidas mariñas
Tratáse do xogo TABÚ con especies mariñas que podemos encontrar nas nosas costas.
Pensar científicamente
Este libro reúne unha serie de propostas didácticas con recursos innovadores e actividades orixinais sobre problemáticas sociocientíficas para promover o razoamento científico e o pensamento sistémico na aula de ciencias. O seu obxectivo é contribuír á mellora do ensino e aprendizaxe de ciencias en contextos relacionados coa saúde planetaria que requiren de medidas colectivas e institucionais urxentes, así como do noso compromiso individual e acción crítica.