DEFENSA TESE: INTERPRETACIÓN DE PRUEBAS Y USO DEL CONOCIMIENTO. DISEÑO DE EXPERIMENTOS CON ENZIMAS EN SECUNDARIA

A nosa compañeira Mª Peregrina Varela Caamiña lerá a súa tese de doutoramento este venres 24 de marzo. Autora: Dona Mª Peregrina Varela Caamiña Directores: Don Joaquín Díaz Bustamante e Dona Paloma Blanco Anaya Data e hora: Venres 24 de marzo, 11:00h Lugar: Sala de Xuntas. Facultade de Ciencias da Eduación. Campus Norte

Call for papers da revista Her&Mus. Heritage and Museography

A partir d0 15 de marzo de 2017 e ata o 15 de maio de 2017, Her&Mus. Heritage and Museography abre o período de recepción de manuscritos para a súa inclusión no monográfico Patrimonio e Política. Asimismo, recordamos que o envío de manuscritos non vinculados coa temática do monográfico está permanentemente aberto. OBXECTIVOS E TEMÁTICA DO … Ler máis

A Facultade de Ciencias da Educación de Santander organiza un curso-obradoiro a cargo da profesora Blanca Puig  que ten como temática central “Aprender a escribir e argumentar sobre temas socio-científicos na clase de ciencias”

A Universidade de Cantabria organiza este Venres 17 de Marzo na Facultade de Ciencias da Educación de Santander un curso-obradoiro a cargo da profesora Blanca Puig  que ten como temática central “Aprender a escribir e argumentar sobre temas socio-científicos na clase de ciencias”. A relatora presentará materiais didácticos sobre polémicas socio-científicas elaborados no marco de investigacións do grupo RODA en … Ler máis

Charla-Coloquio: “Conflitos socio-ambientais nos medios de comunicación galegos. Como superar estereotipos sociais sobre o lobo” 9 de marzo ás 17 h. No salón de Actos da Facultade de Ciencias da Educación, campus norte.

Contido da palestra: O encargado de conducir a actividade será Pedro Alonso, biólogo experto en lobos, que abordará a situacion do lobo en Galicia e a difusión desta especie nos medios de comunicacion. O relator presentará algúns fragmentos do documental que está gravando sobre o lobo no Invernadoiro no que se presentan os conflitos sociais … Ler máis