Novo nº monográfico de REIFOP

Publicado o número monográfico da Revista Electrónica Interuniversitaria de Formación del Profesorado Volume 22, Núm 2 (2019) co título Competencias sociales para una ciudadanía democrática: análisis, desarrollo y evaluación REIFOP é unha revista indexada en Scopus que actualmente se xestiona desde a Universidade de Murcia. Neste monográfico inclúense, entre outros, dous artigos de membros do GI Roda: Armas … Ler máis

Análise semiótico de inscricións matemáticas

Conferencia do Prof. Dr. Christof Schreiber do Institut für Didaktik der Mathematik Análise semiótico de inscricións matemáticas 23 de abril ás 18:30 h na Sala María Barbeito da Faculdade de Ciencias da Educación, Campus Norte Universidade de Santiago de Compostela Nesta actividade presentarase brevemente o proxecto “Mathe-Chat” e as sesión de traballo cos alumnos neste entorno. … Ler máis

O PENSAMENTO CRÍTICO EN EDUCACIÓN SUPERIOR. O PROXECTO CRITHINKEDU

O PENSAMENTO CRÍTICO EN EDUCACIÓN SUPERIOR. O PROXECTO CRITHINKEDU 25 de abril, de 17 a 19 horas, Sala de Xuntas da Facultade de Ciencias da Educación, Campus Norte Web do PROXECTO: http://crithinkedu.utad.pt/en/crithinkedu/ Blanca Puig e Paloma Blanco Anaya, membros do G.I. RODA, organizan a actividade O pensamento crítico en Educación Superior. O proxecto Crithinkedu, que … Ler máis

A TOPONIMIA: RECURSO FUNDAMENTAL PARA A EDUCACIÓN PATRIMONIAL

A RAG, en colaboración coa Asociación Galega de Onomástica (AGOn) difunde estudos sobre a Toponimia de Galicia na súa colección Terra Nomeada, un recurso fundamental para o profesorado comprometido coa educación patrimonial. A Real Academia Galega presentou os catro novos números cos que continúa a serie que foi inaugurada co dedicado por Luz Méndez a … Ler máis